Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Közös E-ügyfélszolgálatot indítottak a helyi közszolgáltatók

2016-06-01

Otthonukból, könnyebben és gyorsabban intézhetik ügyeiket a kaposváriak mától: a három helyi közszolgáltató cég elindította közös elektronikus ügyfélszolgálatát.

A Kapos Holding Zrt. közszolgáltatást végző társaságaival kapcsolatos ügyeinket intézhetjük ezentúl sorban állás nélkül, időt megtakarítva, kényelmesebben: ez a víz- és csatornaszolgáltatást ellátó KAVÍZ Kft., a hulladékszállításért felelős DDHN Kft. és a távfűtést végző Vagyonkezelő Zrt. A három vállalatnak összesen több mint 84 ezer ügyfele van.

Az E-ügyfélszolgálat segítségével a felhasználók egyebek között megtekinthetik és befizethetik számláikat, számlamásolatot kérhetnek, bejelenthetik mérőórájuk állását vagy egy meghibásodást, időpontot foglalhatnak személyes ügyintézéshez, formanyomtatványokat tölthetnek le.

A felhasználó a www.kaposholding.hu oldalon tud regisztrálni: ehhez szükség lesz a számláján található felhasználó azonosító számra, valamint egy 90 napnál nem régebbi, vagy a legutóbbi számlája számára. Amennyiben nem a saját nevében kíván eljárni, akkor egy aláírt meghatalmazásra is. A felhasználók a jelszavukat tartalmazó válaszlevelet követően máris beléphetnek a felületre, és könnyedén intézhetik ügyeiket. Ráadásul most még egy nyereményakcióban is részt vehetnek.

Közös E-ügyfélszolgálatot indítottak a helyi közszolgáltatók