Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

TISZTELT ÜGYFELEINK!

2020-03-13

Ügyintézési javaslat a koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel.

 

A koronavírus magyarországi megjelenésére való tekintettel arra kérünk mindenkit, hogy a többi ügyfél és ügyintézőink biztonságának érdekében a személyes irodai ügyintézés helyett telefonos, vagy online ügyfélszolgálatunkat vegye igénybe az alábbi elérhetőségeken:

http://www.kaposholding.hu/ugyfelszolgalat/

1. E-mailen:

ugyfelszolgalat@kaviz.hu

ugyfelszolgalat@khg.hu

hazkezeles@kaposho.hu

tarsashazkezeles@kaposho.hu

info@kaposholding.hu

 

2. Telefonon sürgős esetekben, hibabejelentéssel kapcsolatban a 24 órás diszpécserszolgálat fogadja hívásait

• +36 (82) 310-000 (Ügyfélszolgálat, 08:30-14:30 óra között)
+36 (82) 316-157 (KAVÍZ, 24 órás diszpécserszolgálat)
+36 (82) 413-775 (Vagyonkezelő, 24 órás diszpécserszolgálat)
+36 (30) 298-9440 (Házkezelés - hétvégi, 08:00-16:00 óra között)

CSAK abban az esetben keressék fel ügyfélszolgálatunkat, amennyiben szükséges a személyes ügyintézés.
Köszönjük együttműködésüket!