Aktuális
Az alaptevékenységen kívüli szolgáltatások díjai megváltoznak.
FAGYVESZÉLY!
Kérjük, ide kattintva, olvassa el tájékoztatónkat!
ÁLLÁSHIRDETÉS!
TÁJÉKOZTATÁS
ELÉGEDETTSÉGI FELMÉRÉS
Felhasználói elégedettségi felmérés a viziközmű szolgáltatókkal kapcsolatosan.
ÉRDEKES
Hogyan készül? Szennyvízből tiszta víz.
Szakgimnáziumi képzések
Szakgimnáziumi képzésekkel kapcsolatos hírünk itt megtekinthető
Keresés
Galéria
Hírek
Mintegy 40 ezer ügyfél keresi fel évente személyesen, és még ugyanennyi telefonon a helyi közszolgáltató cégek összevont ügyfélszolgálati irodáját. A víz- és csatornaszolgáltatással (KAVÍZ Kft.), a hulladékszállítással (DDH Nonprofit Kft.) és a távfűtéssel, házkezeléssel (Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.) kapcsolatos ügyeiket intézik itt a kaposváriak és a környékbeliek.
A törvényi változás (292/2014. /XI. 26./ kormányrendelet) értelmében 2014. december 15-től az ügyfélszolgálati iroda nyitva tartása az alábbiak szerint módosul.
Hétfő: 8:30 – 14:30
Kedd: 8:30 – 14:30
Szerda: 8:30 – 14:30
Csütörtök: 8:00 – 20:00
Péntek: 8:30 – 14:30
Az elmúlt fél év adatait megvizsgálva kimutatható, hogy a módosítással érintett időszakokra a személyes ügyintézés 10%-a, a telefonosnak pedig 4,5%-a esett. Mivel a nyitva tartás kezdő és záró időpontja csak fél órával változna, ellenben a pénteki napon 2,5 órával hosszabb ügyintézési időt biztosítunk a délután folyamán, így rövid átállási szakasz után minden bizonnyal az ügyfelek számára kedvezőbben alakul az ügyfélszolgálat nyitva tartása.
Az ügyfelek tájékozódhatnak: www.kaposholding.hu; 82/310-000
© 2019 KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű Kft. - Minden jog fenntartva.