Ugrás a fő tartalomra
Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Változik a Kapos Holding ügyfélszolgálatának nyitva tartása

2014-12-12

Mintegy 40 ezer ügyfél keresi fel évente személyesen, és még ugyanennyi telefonon a helyi közszolgáltató cégek összevont ügyfélszolgálati irodáját. A víz- és csatornaszolgáltatással (KAVÍZ Kft.), a hulladékszállítással (DDH Nonprofit Kft.) és a távfűtéssel, házkezeléssel (Kaposvári Önkormányzati Vagyonkezelő és Szolgáltató Zrt.) kapcsolatos ügyeiket intézik itt a kaposváriak és a környékbeliek.

A törvényi változás (292/2014. /XI. 26./ kormányrendelet) értelmében 2014. december 15-től az ügyfélszolgálati iroda nyitva tartása az alábbiak szerint módosul.

Hétfő: 8:30 – 14:30
Kedd: 8:30 – 14:30
Szerda: 8:30 – 14:30
Csütörtök: 8:00 – 20:00
Péntek: 8:30 – 14:30

Az elmúlt fél év adatait megvizsgálva kimutatható, hogy a módosítással érintett időszakokra a személyes ügyintézés 10%-a, a telefonosnak pedig 4,5%-a esett. Mivel a nyitva tartás kezdő és záró időpontja csak fél órával változna, ellenben a pénteki napon 2,5 órával hosszabb ügyintézési időt biztosítunk a délután folyamán, így rövid átállási szakasz után minden bizonnyal az ügyfelek számára kedvezőbben alakul az ügyfélszolgálat nyitva tartása.

Az ügyfelek tájékozódhatnak: www.kaposholding.hu; 82/310-000