Ugrás a fő tartalomra Ide kattintva a Kapos Holding Zrt. elektronikus ügyfélszolgálati oldalán otthonról is kényelmesen intézheti ügyeit.

Felhasználói Elégedettségi Felmérés

2018.07.02-án a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal országos felmérést 
indított a viziközmű szolgáltatókkal kapcsolatosan. A KAVÍZ Kaposvári Víz- és Csatornamű
Kft. is csatlakozott az országos Felhasználói Elégedettségi Felméréshez.

Szolgáltatásunk minőségének javítása érdekében szeretnénk az Ön véleményét megtudni.

Célunk olyan szolgáltatás nyújtása, amely növeli az Ön elégedettségét.
Kérjük, segítse munkánkat! A véleményét anonim módon az ügyfélszolgáltunkon kihelyezett
eszközökön adhatja meg, illetve a csatolt pdf fájlt töltse le és küldje el hozzánk, hogy felhívhassuk telefonon.

Adatkezelési nyilatkozat letöltése

Felhasználói Elégedettségi Felmérés